| Author |
|
David_James Newbie

Online Status: Offline Posts: 225
|
| Posted: 03/September/2004 at 5:16am | IP Logged
|
|
|
Jom? Ey lov nerng pouk mak me tov dol ti na ke headache ro hort... hahaa... jerng ban ngai mon meet nov ctt ma plet tov dol home venh, I kron jong pakach ngob... hahaha...
__________________ I Love Oun-ToKaTa
|
| Back to Top |
|
| |
alice Senior Level 2

Online Status: Offline Posts: 655
|
| Posted: 03/September/2004 at 10:39pm | IP Logged
|
|
|
Ok ber nak tang os ket tha jeng heuy min jang meet me te ok i dork kloun jenh kor ban.Just tell me oy chhbas mok i join here n meet u all tver oy u all neng headach i'll stop join anymore.Trov heuy muy muy ah lov jeng os heuy mean nak klas min jeng help puk mak teat...puk mak pakaj yor ey jeng?Na heuy tver mech knhom min dol puk nak tang os knea
|
| |
David_James Newbie

|
| Posted: 04/September/2004 at 9:01pm | IP Logged
|
|
|
merl pouk mak niyeay, knea tae niyeay pha pun nerng kor chet dae... br pouk mak eng tov bat jerng, tver mech knea ban merl lort lort teat tov...
|
| Back to Top |
|
| |
Jam1e Senior Level 3

Online Status: Offline Posts: 1326
|
| Posted: 05/September/2004 at 8:40am | IP Logged
|
|
|
oun dab euy oun dab, tov na tver oy ke chhir kbal dol neng. Does anybody here have a headache pill? chhir kbal der padoy Jamie...
__________________ I'm thinking...
-OffLine- Always Wed, Thur & Fri-
|
| Back to Top |
|
| |
alice Senior Level 2

Online Status: Offline Posts: 655
|
| Posted: 07/September/2004 at 1:47am | IP Logged
|
|
|
Huh?knhom mean komhos teat heuy huh?Jam1e eng pakaj mok join kloun eng khos knhom dea? toch jet nas luk euy puk mak knhom tang os denh heuy ah lov nis jea peak sour jong kroy ah lov denh knhom man huh?leng trov ka knhom heuy huh?knhom jea virus tver oy nak tang os knea headach huh?
Yiss min oy orn jet mech huh David_James ber mnak mnak tver jeng dak knhom... ah lov ot hean call ke tha puk mak te kom oy ke tha knhom vai smer call name penh penh venh or call tha Mr. David_James... hirk hirk luk euy knhom os kang leng join heuy
|
| |
David_James Newbie

|
| Posted: 07/September/2004 at 5:03am | IP Logged
|
|
|
hik hik hik call penh penh David_Jams jerng tov doch ot close knea sos, tlob ta leu alice call kvid kvid call kvid kvid tov pi rous jeang, kreng lor vea tov chea kved kved ban eat kved teat. hahaha...
|
| Back to Top |
|
| |
kavey_vannak Senior Level 0

Online Status: Offline Posts: 111
|
| Posted: 07/September/2004 at 10:41pm | IP Logged
|
|
|
hahahahaha lot hok lot hok neng ber ke min pakaj sam nang heuy na alice..... but me song sai ta ke denh banh te ban knea breng rot phong lot phong na knea klach sa oy kout der neng na
__________________ ah nicha chivit sat lok kert mok min teang
|
| Back to Top |
|
| |
kavey_vannak Senior Level 0

Online Status: Offline Posts: 111
|
| Posted: 07/September/2004 at 10:46pm | IP Logged
|
|
|
David_James: ber ke call kvet kvet min man ban kvet eat ke na but mean that ke banh trov dek kvean nov krom derm kvet hor cheam dek kvin oy ke der rok kvat kveng na
__________________ ah nicha chivit sat lok kert mok min teang
|
| Back to Top |
|
| |
Bunna Senior Level 2

Online Status: Offline Posts: 402
|
| Posted: 08/September/2004 at 12:51am | IP Logged
|
|
|
| |
David_James Newbie

|
| Posted: 08/September/2004 at 4:19am | IP Logged
|
|
|
HaHaHa... yisss pu kavey nis, dak tom neay eng oy ke banh trov teat... Me min ngeay banh trov te bart, coz I monus laor tver bon tver tean preah help me. lolZzZzZzZzZ
|
| Back to Top |
|
| |